tisdag, juli 03, 2007

Idag gäller det

Idag är dagen. Dagen då linda flyttar. Nervöst är det. Fått gå tidigare från jobbet, så jag går redan vid tre... kanske går lite tidigare och kopplar in kylen eller något sånt. :P eller kanske skulle man gå redan nu :P

De kom förbi med nycklarna igår. Så nu ligger de i min väska och bara väntar på att bli använda :)Sent blev det. Igen. Packade "det sista" igår. Som jag sa till Ann-Charlotte, man blir aldrig klar. Passade på att bränna ut Birgittas bilder på CD igårkväll i alla fall. Känns som att jag kommer att glömma av det helt annars... Funderar på om jag ska lämna någon fin lapp. egentligen borde jag väl ha köpt något till henne, men det känns inte som jag hinner det idag, det får bli senare helt enkelt.

Beställde internetuppkoppling igår med. Frågade runt lite vilken av Bredbandsbolagets adsl och Comhems kabeltv internet som var bäst. Det är ju generellt de två jag har att välja på. Det blir så dyrt annars, för då måste jag skaffa mig en fast telefon utöver abonnemanget. och jag känner inget behov av en fast telefon, så då är det ju inte så kul att betala extra för det. Det kändes lite som ett val mellan pest eller kolera. Men å andra sidan så är det ju som magnus sa; det finns ingen isp som inte har massa skit i hörnen. Så det är bara att försöka hitta det som funkar bäst för mig själv. Mitt val blev i alla fall BBB. Utan bindningstid. Wohoo :D fast med 3mån uppsägningstid, men det kan man väl inte komma från. leveranstid på 2-4v så det borde komma lagom tills jag kommer hem från Jiingi :)

Inga kommentarer: